Chaboma

Support

Betrouwbare ondersteuning van het narrowcasting project

In één oogopslag de status van alle schermen

De Chaboma webapplicatie bevat een handige interface om direct overzicht te krijgen over de status van alle ChannelBox mediaplayers en de daarop aangesloten monitors. Via dit gebruikersscherm zien de verantwoordelijke supportmedewerkers in één oogopslag alle relevante informatie over de werking van de apparatuur op locatie.

Continue bewaking van de stabiliteit met automatische notificaties

Naast de handige gebruikersinterface om actief de status van het systeem te kunnen inzien, beschikt Chaboma over intelligente functionaliteit om automatisch e-mails te versturen naar de juiste personen in het geval dat bepaalde apparatuur niet naar verwachting zou functioneren. Op deze manier zorgt Chaboma dat verantwoordelijke personen, zelfs als zij niet pro-actief de status van het systeem opvragen, toch altijd op de hoogte zijn van de werking van de apparatuur.

Totale controle op afstand over apparatuur in het veld

Mocht de situatie daarom vragen, is het mogelijk om alle apparatuur centraal via de web interface te bedienen. Het scherm kan op afstand aan en uit worden gezet, of de ChannelBox mediaplayer kan worden herstart. Voor de meeste ondersteuningswerkzaamheden hoeft dus geen medewerker naar locatie, maar kunnen de handelingen gewoon vanaf elke pc met internetverbinding worden uitgevoerd.

Technische analyse van players en schermen

In het geval dat een scherm niet volgens verwachting functioneert, beschikt Chaboma over uitgebreide functionaliteit om alle lokaal gelogde informatie centraal in te zien. Zo kan een verantwoordelijke medewerker precies zien wat er zich op locatie heeft voorgedaan. Er kan eenvoudig een analyse van de situatie gemaakt worden, waarna snel de nodige maatregelen kunnen worden getroffen om de gewenste situatie te herstellen.

Beheers het software-updateproces

Via de supportfunctionaliteit van Chaboma kan eenvoudig en centraal de meest recente versie van de ChannelBox Player Software worden uitgerold in het veld. Alle stappen zijn gemakkelijk te controleren en men heeft de keuze om de update direct te laten verlopen of bijvoorbeeld ’s nachts in te plannen, zodat het proces zich zonder overlast voltrekt.

Handige voorzieningen om support efficiënt te organiseren

De Chaboma webapplicatie bevat diverse voorzieningen om het supportproces zo efficiënt mogelijk te laten verlopen. Zo kan door de helpdesk eenvoudig een ticket worden aangemaakt en is deze informatie laagdrempelig op te roepen. Waar nodig kunnen helpdeskmedewerkers een bezoek van een technisch specialist inplannen, die vervolgens toegang heeft tot alle relevante informatie om zijn werkzaamheden op locatie efficiënt uit te kunnen voeren.

Support
2009 - 2017 Chaboma Solutions | Contact | Sitemap